3 Ekim 2016 Pazartesi

26. Yaşım* | Yine Neden Ortalarda Yok(t)um? :))



     Biraz zamanı geçti ama yine de yazmak istedim..
     
     25. yaşım diğer yaşlarımdan çok farklıydı. Farklı imtihanlardan geçtim, iyi ve kötü ummadığım çok fazla şey yaşadım. Yeni bir şehre taşındım. Yeni insanlar, yeni hayatlar tanıdım. Çok fazla şey öğrendim; öğrenmeye de devam ediyorum.
     
     Yaşadıklarım içinde en önemlisiyse
25. yaşımda aldığım emanetti: Dünyanın en güzel emaneti.. Zira 26. yaşıma en güzel hediyem ELA'yla başlamak en büyük güzellik oldu benim için.
   
     Bir de bir gün şöyle bir biyografi okumuştum: "Önce insan, sonra anne." Bu sözü nedense hiç unutmadım ve şimdi, bu yaşımda, çok daha iyi anlıyorum.
     
     Bazen hatırlanmak diğer zamanlardan çok daha anlamlı ve mutluluk verici olabiliyor. Her zaman sevgi ve mutlulukla buluşmak üzere, doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ediyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder